Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 decembrie 2015

Cinci fapte distractive despre Shin Min Ah

Cinci fapte distractive despre Shin Min Ah 
(Poze : KDramaStars)
Articol tradus de : Ruckia Ninotchka 
de CALEIDOSCOP K-Korea



             Shin Min Ah joacă rolul avocatului dolofan în căutarea unei noi imagini în "Oh My Venus." În această dramă ea se întoarce la un antrenor, jucat de So Ji Sub, să o ajute să dea kilogramele jos. In realitate Shin Min Ah este nu numai multi-talentata, dar are un corp proportionat şi plin de farmec. 
             Aici sunt câteva lucruri pe care poate doriţi să le ştiţi despre această actrita minunata.  
1. Ea a fost numită Regina CF din Coreea,  ea este unul dintre cele mai de succes modele comerciale din Coreea. Ea a facut modeling pentru designerul Giordano cu co-starul curent So Ji Sub şi publicitate la telefoane LG cu Hyun Bin.  Apariţiile sale in reviste de moda sunt atât de numeroase ca The New York Times a numit-o "asiatic Kate Moss." Shin a câştigat premiul cel mare Fashionista la Mnet 2009-20 Choice Award.  2 New York Times a scris, de asemenea, numit-o "o tripla ameninţare." Nu numai ea a apărut în filme şi drame, dar ea cântă si bine. Ea a contribuit vocal in cântece şi coloane sonore din drame, inclusiv "Arang şi magistratul" OST. 
2. Ea chiar a publicat o carte despre călătoriile ei intitulat "Jurnalul lui Shin Min Ah" în 2009. 
3. Cu toate acestea, actrita de 31 de ani spune acum ca fost leneşa în cei 20 de ani ai ei. "Cred că am fost foarte lenesa", a spus ea într-un interviu din 2012 la revista High Cut. "Am avut o mulţime de griji şi am fost oarecum încrezuta, de asemenea." În timp, ea a spus că a sperat să se maturizeze în cei 30 de ani ai ei.
4. Ea a jucat o fantomă şi o Gumiho. Dar ca gen fantastic de interpretare al acestor personaje, ea a fost dedicata pentru a le exprima bine. Ea a fost o fantoma agitata în "Arang şi magistratul" cu co-starul Lee Jun Ki. Ea a fost o gumiho sau  o vulpe cu nouă cozi în căutarea dragostei în "Prietena mea este o Gumiho" cu Lee Seung Gi. În timp ce o vulpe cu nouă cozi ar putea părea ca un joc de caractere pentru a intrepreta acest rol, a fost o experienta emotionala. "Am avut de plâns atât de mult în final," a spus ea într-un interviu cu prize mare la mass-media, revista coreeana OSEN. "Chiar nu am avut timp pentru somn sau sa citesc dialogurile mele. Surorile Hong (scriitori), regizorul şi actorii toti au muncit pentru a oferi cele mai bune roluri ale noastre, aşa că am filmat multe scene. Deoarece au existat atât de multe scene emotionale, am fost atât de epuizata, dar am fost atât de absorbita în exprimarea emoţiilor noastre, că am uitat să dormim." 
5.Ea a fost tinta unor zvonuri matrimoniale impresionante. În 2008, ea a fost centrul zvonului ca s-ar intalni cu T.O.P. de la Big Bang şi mai târziu Lee Seung Gi şi Lee Jun Ki, dar zvonurile nu au fost confirmate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger